Menu Zamknij

KOREKTA LAKIERU

Korekta lakieru, inaczej renowacja lakieru lub potocznie “polerowanie” lakieru. Może składać się z jednego lub większej ilości etapów, w zależności od rodzaju i stanu lakieru oraz pożądanego efektu. Polega na mechanicznym bezpiecznym usunięciu zdegradowanej warstwy lakieru bezbarwnego, zazwyczaj do kilku mikronów. Pozwala usunąć defekty lakieru takie jak zarysowania, drobne rysy, hologramy, wżery od owadów, ptasich kup, żywicy, osadów z kamienia w wodzie czy np. ślady po niewłaściwej pracy lakiernika (np. zapylenia lakiernicze).

Pracujemy wyłącznie na najnowocześniejszych maszynach renomowanej włoskiej marki RUPES, pozwalających na równomierną i powtarzalną obróbkę powierzchni oraz w świetle lamp inspekcyjnych duńskiej marki SCANGRIP.

Lakier przed każdą korektą jest poddawany pomiarowi grubości przy użyciu specjalistycznego miernika z sondą pozwalającą na sprawdzenie również trudnodostępnych miejsc. Trzeba pamiętać jednak, że w wypadku elementów ponownie lakierowanych, nasza fachowa ocena wizualna lakieru często bywa znacznie bardziej kluczowa, niż pomiar elektroniczny.

Jednoetapowa korekta

Podstawowa korekta lakieru systemem RUPES UHS, w jednym etapie usuwająca mniejsze zarysowania, przy zachowaniu wzorowego wykończenia lakieru. Pozwala usunąć mechanicznie drobne zarysowania, mikrorysy, lekkie zmatowienia i wżery np. z kamienia. Przywraca lakierowi połysk i głębię koloru, nadaje śliskości. Pozwala odświeżyć niezabezpieczony wcześniej lakier z oksydacji.

W wypadku nowych aut z drobnymi zarysowaniami jednoetapowa korekta może być wystarczająca do usunięcia wszystkich defektów.

Jednoetapową korektę polecamy szczególnie jako przygotowanie auta do sprzedaży, aby podnieść jego wartość, dzięki poprawie stanu wizualnego.

Koszt: od 500zł do 800zł

Wieloetapowa korekta

Zaawansowana korekta lakieru systemem RUPES – z użyciem maszyn, padów i past włoskiej firmy RUPES. Składa się z oddzielnych etapów: usuwania zarysowań oraz wykończenia lakieru (po niedoskonałym wykończeniu po pierwszym etapie), z ewentualnymi etapami pośrednimi. Pozwala doprowadzić lakier do stanu możliwie najbliższego fabrycznemu. Polega na usunięciu wszystkich bezpiecznych do usunięcia zarysowań, zmatowień, wżerów w lakierze bezbarwnym. Dzięki niej możemy osiągnąć maksymalny połysk, głębię i śliskość lakieru.

Wieloetapowa korekta lakieru to najlepszy wybór po zakupie używanego auta, którego wygląd chcielibyśmy poprawić.

Koszt: od 800zł do 1800zł

 

Chat